Sav rad je na papiru – izdavanje i zaprimanje računa odvija se ručno, a računovodstvo sve mora dodatno unositi u sustav.
U idućih nekoliko shematskih prikaza će biti prikazano na koji način će se odvijati poslovni proces nakon što zakonske obveze stupe na snagu.
Izlazni računi izrađuju se jednostavno u Benpro cloud aplikaciji. Račun se automatski šalje e-posredniku, zatim prema e-Poreznoj, a u isto vrijeme i računovodstvu. Sve ide digitalno, bez papira i bez potrebe za ručnim unosom.
S obzirom da je Zakon određeno da papirnati račun više nema zakonsku podlogu, ulazni računi stižu u e-posrednikov digitalni pretinac i preuzimaju se u Benpro aplikaciju. Korisnik može svaki račun jednostavno prihvatiti ili odbiti, a potom se oni šalju računovodstvu – periodično putem Excel izvještaja ili potpuno automatski web servisom.
Dodatno valja napomenuti da se iz BenPro ePoslovanja šalje izvještaj o odbijenim ulaznim računima.
Izvodi se šalju računovodstvu potem maila ili Excel-a koje ih potom ručno knjiži ili učitava iz Excel-a, te prosljeđuje u e-Poreznu u prosesu eIzvještavanja.
Izvodi se knjiže i šalju direktno iz Benpro sustava prema e-Poreznoj, bez posrednog unosa u računovodstvu putem web servisa ili se periodički šalju Excel-om i učitavaju u sustav. Prednost ove opcije je ta što vlasnik tvrtke / obrta ima kod sebe ažurnu evidenciju plaćanja i dugovanja. Nedostatak ove opcije je taj što se slanje u eIzvještavanje šalje na temelju točno proknjiženih uplata putem izvoda, pa je potencijalno potrebno dodatno knjižiti ručno ukoliko postoje usklade između kupca i dobavljača. No isto tako treba napomenuti, pošto će sad svi gosodarski subjekti biti unutar elektronske razmjene da će i uplate biti evidentirane sa ispravnim pozivima na broj radi točnijeg zatvaranja.